...

אצלנו לא תשלמו מע"מ - שווה ערך ל 17% הנחה!               * לא כולל חלקים

לשיחת ייעוץ

תיקון מחשב נייד Dell עד הבית

אנו נתקן את המחשב Dell שלך אצלך בבית או במשרד

תיקון מחשב DELL

המחשב Dell שלך צריך תיקון?

תיקון מחשב נייד Dell בבית הלקוח או במשרד. אורן מחשבים מתקנים את המחשב נייד דל שלך במהירות על המקום. התקשר לטכנאי מחשבים מומחה עוד היום כדי לתקן את המחשב Dell שלך.

עמיר ק.
עמיר ק.
חיפה
קרא עוד
מה שהציעו לי לעשות בשירות הלקוחות של Dell זה להשאיר את המחשב אצלם במעבדה ולהמתין כמה שבועות. בחרתי באורן מחשבים כדי לנסות להבין מה קרה ללפטופ שלי, שכן כל האחרים פשוט כבר בטלפון נישמעו לי מאוד מאוד לא אמינים ולא מקצועיים. על המקום הוא מצא את התקלה והמחשב נייד Dell שלי תוקן על המקום. מאוד מאוד מרוצה.

מומחים בתיקון מחשבים ניידים דל

מחשבים ניידים רבים של Dell סובלים מתכנון לקוי של מערכת הקירור האחראית על קירור המעבד. בעיה זו עלולה לגרום בשעתה להתחממות יתר של המחשב, ירידה בביצועים ואף לנזק פיסי למחשב.

באורן מחשבים אנו יכולים לסייע בפתרונות מגוונים לבעיה זו כגון:

  • פתרון תקלות במערכת הקירור של מחשב נייד דל.
  •  פתיחת המחשב וניקוי האבק המצטבר במאוורר ובגוף הקירור של המעבד.
  • החלפת משחה טרמית ישנה במשחה טרמית חדשה במידה והישנה כבר יבשה ואינה מוליכה היטב את החום.
  • תיקון ושדרוג למערכת הקירור במקרים בהם זה הוא נדרש.

2000 לקוחות לא טועים

דניאל רוזן
יעיל ומהיר
קרא עוד
התקלה תוקנה במהירות, באדיבות וללא עלות נוספת ממה שנאמר בטלפון! מאוד מרוצה.
יונתן זיו
שירות מצוין
קרא עוד
אורן עשה עבודה טובה
אלון ארזי
עובד כמו חדש
קרא עוד
דור דנינו
תיקון מקצועי ויסודי
קרא עוד
תיקון מחשב נייד של Dell מהיר ומקצועי עם שירות אדיב. אני יכול להמליץ ​​בחום על אורן מחשבים
איתי מיכאלי
👍👍👍
קרא עוד
שירות מצוין
הקודם
הבא

מקצוענים בתיקון מחשב נייד Dell

בנוסף למה שציינו קודם, אנחנו מציעים שדרוג נוסף שיכול להבטיח לך חווית משתמש משופרת ומתקדמת עוד יותר. אם אתה מעדיף לא להחליף את המחשב שלך כולו, אך רוצה עדיין להרגיש שמדובר במכונה יעילה ומהירה, החלפת הכונן הקשיח הישן במחשבך על ידי כונן SSD מהיר הוא אופציה מעולה עבורך. כך תוכל להנות מביצועים משופרים בהרבה מאשר עם הכונן הישן ובמחיר נמוך בהרבה מאשר מחשב חדש. לאחר שידרוג זה, המחשב הנייד דל שלך יהיה זריז ומהיר הרבה יותר, וכך גם תוכל לנצל את הפוטנציאל המירבי של המחשב שלך וגם לעבוד בצורה חלקה.

 

אם אתה חושש מאובדן המידע שנמצא כיום על הארד דיסק הישן, אל תדאג. בנוסף, אנו מציעים את האפשרות לביצוע שכפול מדויק של כל המידע מהכונן הישן אל ה-SSD החדש. בשיטה זו, תהיה בטוח שאף קובץ לא יאבד בתהליך, והמחשב שלך ימשיך לעבוד בדיוק כמו שהוא עבד קודם השידרוג, רק עם הביצועים המשופרים של ה-SSD.

באמצעות פעולה פשוטה זו, תוכל בעצם לקבל מחשב חדש במקום הישן וזאת בלי כל הטרחה הנילוות לקניית מחשב חדש והזמן שלוקח להתרגל אליו.

שביעות רצון מובטחת​

כשזה מגיע לשירות מחשבים של מחשב נייד Dell, לאורן מחשבים יש כנראה את השירות הטוב ביותר במחוז חיפה. לקוחות היוצרים קשר עם אורן מחשבים יודעים שהם יכולים לסמוך על כך שהתיקון יתבצע בצורה מקצועית ויסודית. לנו באורן מחשבים חשוב שהלקוחות יהיו מרוצים ולכן אנו משקיעים מאמץ רב בעבודה שאנו עושים.

אורן מחשבים

מחפש מעבדת מחשבים Dell? אנחנו מגיעים עד אלייך

לא צריך לסחוב את המחשב

אנשים היום יותר ויותר תלויים במחשבי Dell שלהם בחיי היומיום ובעבודה, ובדיוק מסיבה זו לקוחות רבים חוזרים לאורן מחשבים שכן התיקונים תמיד נעשים במהרה והלקוחות יודעים שהם יכולים לחזור ולהשתמש במחשב שלהם תוך זמן קצר.

לרוב  הלקוחות גם אין זמן להגיע למעבדה עם המחשב, ולכן אנו מהווהים פתרון מצוין שכן הטכנאי מגיע עד בית הלקוח כדי לפתור את הבעיות מחשב על המקום.

לקוח חדש?

חסוך 50 ש"ח בקריאה הראשונה שלך

בתוקף לזמן מוגבל.

צור קשר

א’ – ה’: 20:00 – 08:00

ו’: 16:00 – 08:00

מאמרים אחרונים

טכנאי מחשבים מומלץ
תיקון מחשב
טכנאי מחשבים מומלץ

מחפש טכנאי מחשבים מומלץ? קראו מאמר זה לפני הזמנת טכנאי מחשבים. העסיקו אנשי מקצוע מנוסים ולא חובבנים לשירות מחשבים בבית הלקוח.

המשך קריאה »
נגישות
Google Reviews
5.0
js_loader