...

לשיחת ייעוץ

מה חדש בחלונות 11 והאם כדאי לשדרג?

מה חדש בחלונות 11

Windows 11 היא הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה הפופולרית של מיקרוסופט. היא מביאה תכונות חדשות ושיפורים רבים שהופכים אותה לשדרוג לא רע מגרסאות קודמות. פוסט זה יבדוק מה חדש בחלונות 11 והאם כדאי לשדרג.

תוכן עניינים

ממשק המשתמש של Windows 11

אחד השינויים הבולטים ביותר ב-Windows 11 הוא ממשק המשתמש. מיקרוסופט עיצבה מחדש לחלוטין את המראה והתחושה כדי להקל על השימוש, עם דגש גדול יותר על פריטים חזותיים. תפריט ההתחלה עוצב מחדש כך שיהיה ניתן להתאמה אישית וקל יותר לניווט, עם אפשרויות נוספות לשינוי גודל וארגון של אפליקציות.

Cortana, העוזרת הדיגיטלית של מיקרוסופט, שופרה אף היא ומשולבת במלואה במערכת ההפעלה ונרחיב עליה בחלק הבא. Windows 11 החדש כולל גם שורת חיפוש חדשה שמקלה על איתור מהיר של האפליקציה או הקובץ שאתה מחפש. לבסוף, מרכז הפעולות שופר, עם אפשרויות נוספות להתראות וגישה מהירה להגדרות.

 

כל השינויים הללו הופכים את מערכת ההפעלה יותר אינטואיטיבית וידידותית למשתמש, מה שהופך אותה לשדרוג כדאי עבור כל משתמש. בנוסף לממשק המשתמש, ווינדוס 11 מביאה איתה גם שלל שיפורים נוספים. היא כוללת תכונות אבטחה מובנות להגנה על המכשיר שלך, כמו גם שיפורי ביצועים כדי להפוך אותו למהיר ויעיל יותר. 

Windows 11 כוללת גם מגוון אפליקציות ומשחקים חדשים, כמו גם אינטגרציה של אחסון בענן כדי להקל על הגישה לקבצים שלך מכל מקום. כל התכונות הללו הופכות את Windows 11 לשדרוג מצוין עבור כל משתמש.

Windows-11-תפריט-התחלה
תפריט התחלה של Windows 11

תכונות פרודוקטיביות בווינדוס 11

ל-Windows 11 מספר תכונות חדשות שמטרתן לשפר את הפרודוקטיביות. תכונת ה-Task View החדשה מאפשרת למשתמשים לעבור במהירות בין חלונות פתוחים לאפליקציות, ו-Snap Assist המשופר מקל על ניהול חלונות מרובים על המסך.

 

יש גם תכונה חדשה של שולחנות עבודה וירטואליים המאפשרת למשתמשים ליצור מספר סביבות עבודה וירטואליות ולעבור בקלות ביניהם. בנוסף, תפריט התחל עוצב מחדש כדי להקל על איתור והפעלת תוכניות. Windows 11 מגיע גם עם Cortana, עוזר דיגיטלי שיכול לעזור לך במשימות כמו הגדרת תזכורות, שליחת מיילים, מציאת קבצים ועוד. טכנולוגיית Windows Ink החדשה מאפשרת למשתמשים לצייר, לכתוב ולהעיר הערות בקלות על מסמכים באמצעות עט דיגיטלי. עט זה יכול לשמש גם כדי לרשום הערות בכתב יד ולהפוך אותן במהירות לטקסט.

 

Windows 11 כולל גם גרסה משופרת של Microsoft Edge, דפדפן האינטרנט. הוא כולל תכונות כגון תצוגה מקדימה של כרטיסיות, הרחבות משופרות וכפתור שיתוף חדש לשיתוף קישורים וקבצים בקלות עם מכשירים אחרים. בסך הכל, ל-Windows 11 יש הרבה תכונות נהדרות שהופכות אותו לשדרוג מצוין.

microsoft-edge
מיקרוסופט אדג' החדש

שיפורי אבטחה ב Windows 11

Windows 11 מציע מספר שיפורי אבטחה שנועדו להגן על משתמשים מפני התקפות זדוניות. חומת האש שופרה כדי לחסום תעבורה חשודה, בעוד שתוכנת האנטי-וירוס עודכנה כדי לזהות ולהסיר את האיומים האחרונים.

בנוסף, Windows 11 הציגה תכונה חדשה בשם Control Flow Guard המשתמשת בניתוח סטטי כדי לזהות ולמנוע הפעלת קוד זדוני במערכת שלך. הוא כולל גם את Windows Defender Application Guard, המבודד את הדפדפן משאר המערכת, ועוזר להגן על המחשב שלך מפני אתרים "לא כשרים" והורדות לא בטוחות. לבסוף, מיקרוסופט הוסיפה מספר שיטות הצפנה מתקדמות, כולל BitLocker, כדי לשמור על בטיחות הנתונים שלך.

 

כל שיפורי האבטחה הללו הופכים את Windows 11 לבחירה אידיאלית עבור משתמשים שצריכים להגן היטב על הנתונים שלהם.

מעבר-בין-תוכנות-windows-11
מעבר בין תוכנות Windows 11

אחת התכונות המרגשות ביותר של Windows 11 היא שילוב הענן המשופר שלה. עם Windows 11, משתמשים יכולים כעת לגשת לקבצים וליישומים שלהם מכל מקום בעזרת OneDrive המשופר, ויכולים לסנכרן נתונים בקלות בין מכשירים.

זה הופך את שיתוף הפעולה לקל ויעיל יותר. הענן גם מאפשר למשתמשים לאחסן קבצים גדולים ולגשת אליהם ממספר מכשירים. שילוב משופר בענן גם מקל על שיתוף נתונים עם עמיתים, חברים ובני משפחה.

בנוסף, אחסון בענן מאובטח הרבה יותר מאחסון פיזי, כך שמשתמשים יכולים להיות בטוחים שהנתונים שלהם בטוחים וחסויים. כל השיפורים הללו הופכים את Windows 11 לבחירה מצוינת עבור משתמשים שצריכים לגשת לנתונים שלהם ממספר מכשירים.

Microsoft Onedrive

שיפורי ביצועים ב Windows 11

אחד השיפורים הגדולים ביותר ב-Windows 11 הוא שיפור הביצועים הכולל. מיקרוסופט ביצעה שיפורים משמעותיים במערכת ההפעלה, והפכה אותה למהירה ויעילה יותר. המשמעות היא שמשתמשים יחוו מהירויות משופרות בעת פתיחת אפליקציות, טעינת דפי אינטרנט וריבוי משימות.

 

ל-Windows 11 החדשה יש גם שימוש אופטימלי יותר בזיכרון, מה שעוזר להפחית את צריכת החשמל ולהפוך את מערכת ההפעלה לחסכונית יותר. בנוסף, רכיב תזמון המעבד החדש עוזר לשפר את הביצועים של משימות רקע, ומאפשר חוויה חלקה יותר בעת ריבוי משימות.

מה חדש בחלונות 11 - סיכום

Windows 11 הוא שדרוג נהדר עבור כל מי שמחפש את התכונות העדכניות והטובות ביותר של מיקרוסופט. הוא מציע אבטחה משופרת, ביצועים משופרים ואינטגרציה נהדרת עם שירותי ענן, מה שהופך אותו לשדרוג חובה לכל משתמש.

צריך עזרה עם המחשב בבית או במשרד?

מומחה מחשבים עם למעלה מ-20 שנות ניסיון

שתף פוסט

עוד מאמרים בנושא

הסרת וירוסים במק
הסרת וירוסים במחשב מק

כמה פעמים שמעתם שלמחשבי מק אין בכלל וירוסים? רבים מאיתנו מאמינים שמחשב מק לעולם לא חוטף וירוס – לצערנו זהו אינו יותר ממיתוס שאינו נכון. יש אמנם פחות איומים על מחשבי אפל…

איך לעשות גיבוי לווטסאפ
איך לעשות גיבוי לווטסאפ

בעידן הדיגיטלי המודרני, וווטסאפ הפך לכלי יומיומי בלתי נפרד בחיינו. התקשורת המהירה והיעילה שהוא מספק, בשילוב עם המידע הרב שאנו שולפים דרכו, הופכים את האפשרות לאבד נתונים למצב…

נגישות