...

אצלנו לא תשלמו מע"מ - שווה ערך ל 17% הנחה!               * לא כולל חלקים

לשיחת ייעוץ

תיקון מחשב נייד HP

אנו נעזור לך בתיקון מחשב נייד HP אצלך בבית

איזורי שירות: חיפה, קריות, טבעון, יקנעם, נשר ועוד

תיקון מחשב HP

מחשב נייד HP צריך תיקון?

תיקון מחשב נייד HP בבית הלקוח או במשרד. אנחנו מגיעים לאתר הלקוח ומתקנים את המחשב על המקום. הזמן מומחה מחשבים עוד היום כדי לתקן את המחשב HP שלך.

עליזה
עליזה
חיפה
קרא עוד
האופציה היתה לעשות מה שאמרו לי בשירות הלקוחות של HP להשאיר את המחשב אצלם ולהמתין כמה שבועות. בחרתי באורן מחשבים כדי לנסות להבין מה למען השם קרה ללפטופ שלי, שכן כל האחרים פשוט נראו לי מאוד מאוד לא מקצועיים. על המקום הוא מצא את התקלה והמחשב נייד HP שלי תוקן על המקום. מאוד מאוד מרוצה.

מומחים בתיקון מחשב HP

מחשבים ניידים רבים של HP סובלים מתכנון לקוי של מערכת קירור המעבד ומזרימת אוויר לקויה, דבר הגורם בתורו להתחממות יתר של המחשב. אנו נפתח את המחשב, נסיר וננקה את האבק שהצטבר לאורך השנים במאוורר ובגוף הקירור של המחשב. בנוסף, נוכל לשים משחה טרמית חדשה במידה והישנה התייבשה וכבר אינה מוליכה חום בצורה אפקטיבית.

במידה ואתה לא צריך תיקון מחשב נייד HP אלא רק לשדרג את המחשב, אז נוכל להחליף את הכונן הקשיח הישן בכונן קשיח מהיר מסוג SSD, נוכל גם כן לעשות זאת על המקום ע"י שכפול מדויק של ההארד דיסק הישן. בצורה זו אף מידע לא ילך לאיבוד והמחשב יראה בדיוק אותו הדבר.

2000 לקוחות לא טועים

דניאל רוזן
יעיל ומהיר
קרא עוד
התקלה תוקנה במהירות, באדיבות וללא עלות נוספת ממה שנאמר בטלפון! מאוד מרוצה.
יונתן זיו
שירות מצוין
קרא עוד
אורן עשה עבודה טובה
אלון ארזי
עובד כמו חדש
קרא עוד
דור דנינו
תיקון מקצועי ויסודי
קרא עוד
תיקון מחשב נייד של HP מהיר ומקצועי עם שירות אדיב. אני יכול להמליץ ​​בחום על אורן מחשבים
איתי מיכאלי
👍👍👍
קרא עוד
שירות מצוין
הקודם
הבא

שביעות רצון מובטחת​

כשזה מגיע לשירות מחשבים של מחשבי HP, לאורן מחשבים יש כנראה את השירות הטוב ביותר במחוז חיפה. לקוחות היוצרים קשר עם אורן מחשבים יודעים שהם יכולים לסמוך על כך שהתיקון יתבצע בצורה מקצועית ויסודית. לנו באורן מחשבים חשוב שהלקוחות יהיו מרוצים ולכן אנו משקיעים מאמץ רב בעבודה שאנו עושים.

תיקון מחשב נייד HP

מחפש מעבדת שירות HP? אנחנו מגיעים עד אלייך

לא צריך לסחוב את המחשב HP למעבדת שירות HP

אנשים היום יותר ויותר תלויים במחשב נייד HP שלהם בחיי היומיום ובעבודה, ובדיוק מסיבה זו לקוחות רבים חוזרים לאורן מחשבים שכן התיקונים תמיד נעשים במהרה והלקוחות יודעים שהם יכולים לחזור ולהשתמש במחשב שלהם תוך זמן קצר.

לרוב הלקוחות גם אין זמן להגיע למעבדה שירות HP עם המחשב, ולכן אנו מהווהים פתרון מצוין שכן הטכנאי מגיע עד בית הלקוח כדי לפתור את התקלות על המקום.

תיקון מסך מחשב נייד HP

נפל המחשב לרצפה ונשבר המסך של המחשב הנייד HP?

הגעתם למקום הנכון !

באורן מחשבים, אנחנו היחידים שמציעים שירות ייחודי של החלפת מסך מחשב נייד HP מקורי בבית הלקוח. אנו מתחייבים לאחריות מלאה על החלפת מסך למחשב HP במחירים ללא תחרות, וכל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים, שקיפות ואמינות. אנחנו נעשה את התיקון של מסך מחשב נייד HP שלך לחוויה פשוטה ונעימה.

התקשר עוד היום לקבל הצעת מחיר !

תיקון מסך מחשב נייד HP
תיקון צירים שבורים של מסך מחשב נייד HP

תיקון צירים שבורים של מסך מחשב נייד HP

הצירים של המסך של המחשב הנייד HP נשברו ולא ניתן יותר לפתוח ולסגור את המסך?

הגעתם למקום הנכון !

כשצירי המסך שבמחשב הנייד HP שלך נשברים, אין צורך לחכות זמן רב או לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה מרוחקת. אנחנו נתקן את צירי המסך ונבנה את הפלסטיקה השבורה מסביב ע"י שיטות עבודה מתקדמות ביותר. אנו מספקים אחריות מלאה על כל תיקון ומציעים מחירים ללא תחרות. אל תחכו, התקשרו עכשיו ונשמח לעזור לכם להחזיר את המחשב הנייד HP שלכם לפעולה סדירה!

לקוח חדש?

חסוך 50 ש"ח בקריאה הראשונה שלך

בתוקף לזמן מוגבל.

צור קשר

א’ – ה’: 20:00 – 08:00

ו’: 16:00 – 08:00

מאמרים אחרונים

טכנאי מחשבים מומלץ
תיקון מחשב

טכנאי מחשבים מומלץ

מחפש טכנאי מחשבים מומלץ? קראו מאמר זה לפני הזמנת טכנאי מחשבים. העסיקו אנשי מקצוע מנוסים ולא חובבנים לשירות מחשבים בבית הלקוח.

המשך קריאה »
נגישות
Google Reviews
5.0
js_loader