...

לשיחת ייעוץ

כיצד לחסום פרסומות בטלפון נייד

לחסום פרסומות בטלפון נייד

מה רע בפרסומות בפלאפון ולמה לחסום אותן?

בעיה של פרסומות בטלפון נייד הפכה לאחת מההטרדות המציקות ביותר בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים. לא עבור אחד או שניים, אלא עבור רוב האנשים, הפרסומות המגיעות באופן לא רצון לטלפון הנייד הפכו לסיבה מרכזית לפגיעה בפרטיות ולהפרעה בחיי היומיום. כך, נוצר צורך חזק למצוא דרכים לחסום פרסומות בטלפון נייד ולהחזיר לנו את השליטה על המכשיר הנייד.

 

לחסימה של פרסומות בטלפון נייד יש יתרונות ותועלות. למרות שהמטרה העיקרית היא למנוע את הפרעות המשתמש, יתרונות אחרים מתגלים כאשר מבינים את התועלת שבחסימת הפרסומות. בראש ובראשונה, הפרטיות משתפרת בצורה מוחלטת. כל מי שנמצא במצב של מניעת הופעת הפרסומות הלא רצויות מודע לכך שהמידע האישי שלו אינו נחשף למפרסמים שונים ולשירותי שיווק שונים.

 

בנוסף, חסימת הפרסומות תורמת להקלה ולפעולה יציבה של הטלפון הנייד. המכשיר אינו מופרע יותר על ידי התראות לא רצויות וחלונות קופצים שמפריעים לתהליכי העבודה והשימוש התקני. כתוצאה מכך, ניתן ליהנות מחווית משתמש חלקה ומשופרת יותר, בה מוגברות היכולות הפונקציונליות והשימושיות של הטלפון הנייד.

תוכן עניינים

1. שימוש בהגדרות הטלפון כדי לחסום פרסומות בנייד

בכדי לחסום פרסומות בזמן גלישה באינטרנט עם טלפון הנייד, ניתן להשתמש בהגדרות הטלפון המובנות. רוב מערכות ההפעלה המודרניות כוללות כלים ואפשרויות שונות שמאפשרות למשתמש לבצע חסימה ובקרה על הפרסומות המוצגות בדפדפן.

 

אחת מההגדרות המובנות הנפוצות היא "חסימת חלונות קופצים" או "חסימת פופ-אפ". הגדרה זו מונעת את הופעת החלונות הקופצים שמופיעים בעת גלישה באינטרנט, שכמובן לרוב כוללים פרסומות לא רצויות. על ידי הפעלת הגדרה זו, המשתמש יכול למנוע את הופעת הפרסומות המפריעות במהלך הגלישה.

 

בנוסף, ישנן הגדרות אחרות שמסייעות בחסימת פרסומות באמצעות הדפדפן. זו כוללת אפשרות לחסום תוכן מסוים על פי מילות מפתח או מקורות מסוימים. הגדרות אלו מאפשרות למשתמש לקבוע את סוגי הפרסומות שיבחר לחסום, כך שניתן להתאים אותן לפי הצרכים והעדפות האישיות שלו.

חסימת פרסומות בפלאפון אנדרואיד
חסימת פרסומות באנדרואיד עם כרום

2. חסימת פרסומות בטלפון נייד ע"י אפליקציות יעודיות

כדי לחסום פרסומות בטלפון נייד, קיימות מספר אפליקציות זמינות שניתן להשתמש בהן והן מספקות שירותים לחסימת הפרסומות הלא רצויות. האפליקציות הללו מגוונות ומציעות פתרונות שונים לבעיה של הפרסומות בטלפון הנייד.

AdGuard

אחת האפליקציות המוכרות והפופולריות היא "AdGuard". האפליקציה מספקת חסימה מתקדמת של פרסומות בדפדפנים, יישומים ואפליקציות שונות. באמצעות הגדרות מתקדמות, המשתמש יכול לבחור אילו סוגי פרסומות לחסום ואילו לא, כולל פרסומות קופצות, באנרים וסרטוני פרסומות. כמו כן, ניתן להוסיף רשימות שחורות ולבצע בקרת מותאמת אישית על התוכן המוצג.

!Block This

עוד אפליקציה פופולרית היא "!Block This". האפליקציה מבצעת חסימה אוטומטית של פרסומות בעת הגלישה בדפדפן וביישומים השונים. היא עובדת ברקע ואינה דורשת פעולה ידנית מהמשתמש. ה-Adblock שבתוכה מותאם לגודל המסך ולרזולוציה של המכשיר ומספק חסימה מהירה ויעילה של הפרסומות.

AdAway

אפליקציה נוספת היא "AdAway" הזמינה למכשירים שמריצים מערכת הפעלה אנדרואיד. היא מספקת חסימה מתקדמת של פרסומות ברמת המערכת, כולל בלוק של כתובות IP ודומיינים של חברות פרסום. האפליקציה מתעדכנת רצוף ומאפשרת התאמה אישית של החסימות לפי העדפות המשתמש.

כל אחת מהאפליקציות המצורפות מספקת פתרון יעיל לחסימת הפרסומות בטלפון הנייד. על ידי בחירה באפליקציה המתאימה והתאמת ההגדרות לפי צרכים אישיים, ניתן ליהנות מחווית גלישה חלקה ונקייה מפרסומות לא רצויות.

adguard חוסם פרסומות בסמארטפון
AdGuard - אחת האפליקציות המוכרות והפופולריות ביותר

3. התקנת דפדפנים יעודיים כדי לחסום פרסומות בטלפון נייד

בנוסף לאפליקציות עליהן דיברנו בסעיף הקודם, ישנם תוספים של דפדפנים ודפדפנים יעודיים שניתן להשתמש בהם כדי לחסום פרסומות בטלפון הנייד.

 

דפדפן יעודי לחסימת פרסומות הוא "Brave". דפדפן זה פותח במטרה למקסם את פרטיות המשתמש ולחסום פרסומות באופן מובנה. הוא מבצע חסימה אוטומטית של פרסומות ופעולות מעקב, ומספק ממשק משתמש ידידותי ונוח. בנוסף, הדפדפן גם מציע תגמולים ומערכת בלוקציה למשתמשים שכן מסכימים לצפות בפרסומות מסוימות.

4. תוספים של דפדפנים כדי לחסום פרסומות בסמארטפון

תוספי הדפדפן המותקנים על המכשיר מוסיפים יכולות נוספות לדפדפן ומאפשרים למשתמש לבצע חסימת פרסומות בצורה מותאמת אישית.

 

תוסף פופולרי לדפדפנים רבים הוא "Adblock Plus". תוסף זה זמין לדפדפנים כמו Google Chrome, Mozilla Firefox, ו-Microsoft Edge. הוא מספק חסימה של פרסומות בעת הגלישה באינטרנט ומספק ממשק משתמש נוח ופשוט לשימוש. המשתמש יכול להתאים אישית את החסימות ולהוסיף אתרים או דומיינים מסוימים שירצה לחסום או להתיר.

AdBlock-Plus תוסף דפדפן לחסימת פרסומות
AdBlock-Plus תוסף דפדפן לחסימת פרסומות

5. כבה את ההתראות של Google Chrome

רבים מאיתנו אולי לא יודעים אבל גוגל כרום בהגדרות הברירת מחדל שלו עלול להוות ערוץ להצגת פרסומות במכשיר הנייד שלנו. איך זה יכול להיות שגוגל כרום מציף אותנו בפרסומות? אתרים רבים מנצלים את האפשרות "התראות" המובנית בדפדפן ודרך "התראות" הם למעשה שולחים לנו תוכן פרסומי.

 

 

בעוד שהודעות מסוימות יכולות להיות מועילות, רוב ההודעות הן הודעות ספאם שיציפו את המכשיר הנייד עם חומר פרסומי לא רלוונטי. בנוסף, גישה בלתי מוגבלת לכל האתרים לשלוח התראות לייב למכשיר הנייד שלנו יכולה להיות דבר די מטריד.

 

על מנת לכבות את ההתראות בכרום, עבור ל- "הגדרות" גלול למטה עד שתמצא את "הגדרות אתר" ולחץ עליו, בתפריט שיפתח לחץ על "התראות" ולאחר מכן כבה את האפשרות "הצג התראות".

6. עדכון התוכנה והמערכת הפעלה של הטלפון הנייד

עדכוני תוכנה ועדכוני מערכת ההפעלה של הטלפון הנייד חשובים גם כן עבור חסימת פרסומות. עדכונים אלו מכילים לא רק תכונות חדשות ותיקוני באגים, אלא גם תיקונים לבעיות אבטחה ופרטיות. בדרך כלל, מפתחי המערכת מבצעים שיפורים ומתקנים בעיות אבטחה שוטפות, כולל חסימת פרסומות והודעות לא רצויות.

 

בעדכונים אלה, חלק מהמפתחים משקיעים מאמצים רבים כדי לזהות ולתקן פרצות אבטחה חדשות שמתגלות על ידי התוקפים. בנוסף, הם מספקים כלים ומנגנונים לחסימת פרסומות והודעות לא רצויות שמתפרסמות באינטרנט.

לסיכום

לסיכום, חסימת הפרסומות בטלפון הנייד היא כלי חשוב ויעיל כדי לשלוט בתכנים שאנו מקבלים לסמארטפון שלנו. התועלות המרכזיות שבחסימת הפרסומות הן הגברת הפרטיות והצמצום של ההפרעות. באמצעות אפליקציות, תוספים לדפדפנים והגדרות בטלפון הנייד, ניתן לחסום את הפרסומות בצורה מותאמת אישית וליהנות מחווית גלישה נקייה ונעימה.

 

מומלץ לבחון את האפשרויות השונות ולבחור את הכלי המתאים לצרכים הספציפיים האישיים השונים. חשוב גם לעדכן את התוכנה והמערכת הפעלה של הטלפון הנייד באופן תדיר ולעדכן אותן לגרסאות החדשות ביותר, שבהן נכללים לעיתים קרובות גם תיקונים לבעיות אבטחה וחסימת פרסומות לא רצויות.

שתף פוסט

עוד מאמרים בנושא

הסרת וירוסים במק
הגנה ואבטחה

הסרת וירוסים במחשב מק

כמה פעמים שמעתם שלמחשבי מק אין בכלל וירוסים? רבים מאיתנו מאמינים שמחשב מק לעולם לא חוטף וירוס – לצערנו זהו אינו יותר ממיתוס שאינו נכון. יש אמנם פחות איומים על מחשבי אפל…

איך לעשות גיבוי לווטסאפ
הגנה ואבטחה

איך לעשות גיבוי לווטסאפ

בעידן הדיגיטלי המודרני, וווטסאפ הפך לכלי יומיומי בלתי נפרד בחיינו. התקשורת המהירה והיעילה שהוא מספק, בשילוב עם המידע הרב שאנו שולפים דרכו, הופכים את האפשרות לאבד נתונים למצב…

נגישות