...

לשיחת ייעוץ

צפייה ב-YouTube ללא פרסומות – המדריך האולטימטיבי

יוטיוב בלי פרסומות

כולם יודעים כמה הפרסומות ב YouTube יכולות להיות מעצבנות

כולנו יודעים כמה הפרסומות ב YouTube יכולות להיות מעצבנות. נראה שהן צצות בזמנים הכי לא נוחים, קוטעים את חווית הצפייה שלנו ומאלצים אותנו לצפות במשהו שאנחנו לא רוצים. אבל מה אם הייתה דרך לצפות ב-YouTube מבלי להתמודד עם המודעות המציקות האלה?

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים בהן תוכל ליהנות מ-YouTube ללא פרסומות מעצבנות! במאמר זה, נסקור כמה מהאפשרויות הטובות ביותר לצפייה ב-YouTube מבלי שתצטרך לדאוג לגבי הפרסומות המציקות הללו.

תוכן עניינים

יוטיוב-בלי-פרסומות
פרסומות ביוטיוב

הדרך הקלה והיקרה: תשלום לשירות YouTube Premium ללא פרסומות

רוצה לצפות ביוטיוב ללא פרסומות? שירות YouTube Premium הוא אפשרות מצוינת. בדרך זו אתה יכול ליהנות מיוטיוב ללא פרסומות עם שירות המנויים המציע חוויה חלקה וזורמת. אתה יכול לבחור מבין אפשרויות תשלום שונות עבור שירות YouTube Premium ולצפות בסרטונים המועדפים עליך ללא הפרעה. 

 

עלות השירות נכון לכתיבת שורות אלו:

המחיר של מנוי חודשי ליוטיוב פרימיום הכולל גם את יוטיוב מיוזיק למכשירי אנדרואיד יעלה 23.90 ש"ח, כאשר מחיר המנוי החודשי של יוטיוב פרימיום (גם כאן המנוי כולל את יוטיוב מיוזיק) לאייפון יעלה 8 שקלים יותר ויעמוד על 31.90 ש"ח (לדברי גוגל ההפרש במחיר נובע מהעמלה שהם משלמים לחברת אפל).

למנויים חדשים יש תקופת ניסיון חינם של שבועיים כדי לחוות את YouTube ללא מודעות ובנוסף לבדוק את התכונות השונות של YouTube Premium לפני שמחליטים לרכוש אותו או לא.

יוטיוב פרימיום
יוטיוב פרימיום - צפיה ביוטיוב ללא פרסומות

לא רוצה לשלם? 4 דרכים פשוטות לצפות ב-YouTube ללא פרסומות בחינם

צפייה ב-YouTube ללא פרסומות יכולה להיות דרך מצוינת ליהנות מהסרטונים האהובים עליך ללא הפרעות. אבל אם אינך רוצה לשלם עבור חוויה נטולת פרסומות, עדיין יש כמה דרכים פשוטות שבהן תוכל לצפות ב-YouTube ללא פרסומות ובחינם.

במאמר זה, נדון בארבע דרכים פשוטות לצפייה ב-YouTube ללא פרסומות בחינם. משימוש בחוסם פרסומות ועד הורדת אפליקציה יעודית. אז בואו נתחיל!

1. חוסם פרסומות ליוטיוב כדי לצפות ב-YouTube ללא פרסומות

עכשיו יש דרך קלה לצפות ביוטיוב ללא פרסומות – באמצעות חוסם פרסומות של YouTube.

חוסם פרסומות של YouTube הוא כלי שחוסם פרסומות מלהופיע בסרטונים שלך. עם הכלי הזה, אתה יכול לצפות בסרטונים מבלי להתמודד עם ההפרעה המתמדת של פרסומות. זה מאפשר לך ליהנות מצפייה בסרטונים מבלי להיות מופגז בפרסומות כל כמה דקות.

 

שימוש בחוסם פרסומות של YouTube מסייע גם בהגנה על הפרטיות שלך מכיוון שהוא מונע מחברות לעקוב אחר הפעילויות המקוונות שלך ולאסוף נתונים אישיים. אז אם אתה רוצה לצפות ביוטיוב ללא פרסומות, חוסם מודעות ביוטיוב הוא הפתרון המושלם! לחץ כאן להוראות התקנה

 

2. אפליקצית Play Tube

האם אתה מחפש דרך קלה ונוחה לצפות בסרטונים האהובים עליך ללא הטרחה של פרסומות? אז Play Tube היא האפליקציה המושלמת בשבילך. עם הממשק האינטואיטיבי שלה, Play Tube מאפשרת למשתמשים לגשת לסרטונים המועדפים עליהם במהירות ובקלות.

בנוסף, הוא מגיע עם חוסם פרסומות מובנה שמונע ממודעות וידאו מעצבנות להפריע לחוויית הצפייה שלך. הורד את Play Tube היום והתחל לצפות בסרטונים האהובים עליך ללא כל הסחות דעת!

Play-Tube-אפליקצייה

3. הוספת נקודה אחרי כתובת האתר

האם שמתם לב שמודעות ממשיכות לצוץ ב-YouTube כשאתם צופה בסרטון? זה יכול להיות די מעצבן, במיוחד אם אתה מנסה להתרכז. למרבה המזל, יש דרך קלה להימנע מכך – פשוט הוסיפו נקודה אחרי כתובת האתר של הסרטון.

הטריק הקטן הזה ימנע את הופעת המודעות ויאפשר לכם ליהנות מהסרטונים ללא הפרעה. אז בפעם הבאה כשאתם צופים בסרטונים ביוטיוב, זיכרו להוסיף נקודה אחרי כתובת האתר לצפייה ללא פרסומות!

לדוגמא, אם כתובת הסרטון היא youtube.com/example, אז בדפדפן האינטרנט פתחו את כתובת האתר הבאה: .youtube.com/example

 

∗ טריק זה עובד רק כאשר צופים ביוטיוב דרך דפדפן.

4. הרשמה ל YouTube Premium Lite

YouTube Premium Lite היא דרך מצוינת לצפות בסרטונים האהובים עליכם מבלי שתצטרכו לדאוג לגבי פרסומות. עם YouTube Premium Lite אפשר לקבל גישה לכל התכונות של YouTube Premium ללא תג המחיר הגבוה, ובנוסף לקבל גישה לתוכן בלעדי של יוצרים מובילים שאינו זמין ב-YouTube הרגיל.

 

שירות חדש זה של YouTube מציע צפייה ללא פרסומות, אך ללא התכונות הנוספות ובעלות נמוכה יותר מ-YouTube Premium. נכון לכתיבת שורות אלו מחירו עומד על 6.99 אירו בלבד בעבור משתמשים אירופאיים. הוזלה של 5 אירו בהשוואה למחיר הרגיל שעומד על 11.99 אירו באירופה. שימו לב ששירות זה אינו כולל את YouTube Music ובנוסף אינו מאפשר הורדות וידאו, וסרטונים לא יופעלו אם מסך הטלפון נעול.

 

אז אם אתה מחפש דרך משתלמת לצפות בסרטונים האהובים עליך ללא פרסומות, YouTube Premium Lite בהחלט אופציה ששווה לשקול.

צפייה חלקה ב YouTube - סיכום

כמו שראינו במאמר זה, ישנן מספר דרכים להימנע מפרסומות ביוטיוב. אחת הדרכים הללו היא פשוט להוסיף נקודה אחרי כתובת האתר כשאתה צופה בסרטון. בנוסף, ישנה האפליקציה Play Tube והתוסף Ad Block אשר ניתן להשתמש בהם כדי לחסום פרסומות ב-YouTube לחלוטין. כמו כן אפשר תמיד לשקול ולהשקיע ב-YouTube Premium או באחותו הקטנה והזולה יותר YouTube Premium Lite.

עם הכלים האלה, אתה יכול ליהנות מחוויה ללא פרסומות ב-YouTube ולעולם לא לדאוג לראות שוב פרסומות מציקות.

צריך עזרה עם המחשב בבית או במשרד?

מומחה מחשבים עם למעלה מ-20 שנות ניסיון

שתף פוסט

עוד מאמרים בנושא

הסרת וירוסים במק
הגנה ואבטחה

הסרת וירוסים במחשב מק

כמה פעמים שמעתם שלמחשבי מק אין בכלל וירוסים? רבים מאיתנו מאמינים שמחשב מק לעולם לא חוטף וירוס – לצערנו זהו אינו יותר ממיתוס שאינו נכון. יש אמנם פחות איומים על מחשבי אפל…

איך לעשות גיבוי לווטסאפ
הגנה ואבטחה

איך לעשות גיבוי לווטסאפ

בעידן הדיגיטלי המודרני, וווטסאפ הפך לכלי יומיומי בלתי נפרד בחיינו. התקשורת המהירה והיעילה שהוא מספק, בשילוב עם המידע הרב שאנו שולפים דרכו, הופכים את האפשרות לאבד נתונים למצב…

נגישות