...

אצלנו לא תשלמו מע"מ - שווה ערך ל 17% הנחה!               * לא כולל חלקים

לשיחת ייעוץ

תיקון מחשב נייד בחיפה

תיקון מחשב נייד בבית הלקוח בחיפה והצפון

2000 לקוחות מרוצים לא טועים

אדם שערבני
טכנאי לפטופ מומלץ
קרא עוד
מענה מהיר ויחס נעים מאוד כבר מהשיחה בטלפון. תיקן יחסית מהר בעיה עם המחשב הנייד והרשת. בעל ידע רב
יפעת ורקל
מאוד מקצועי
קרא עוד
מאוד מקצועי. אפילו הגיע במוצאי שבת בעקבות בעיה עם הנייד של הלימודים יומיים לפני מבחן
יעל פרץ
מחשב קרס
קרא עוד
למרות שהוא היה עמוס בלקוחות, הגיע עוד באותו היום ותיקן הכל ועוד נתן כמה טיפים..
אסנת מרום
שירות מעולה
קרא עוד
תיקון המחשב הנייד הלך חלק. תוך שעתיים כבר יכולתי שוב להשתמש במחשב
טל גבירץ
תיקון מחשב נייד
קרא עוד
קיבלתי את העזרה שציפיתי לה, יצא קצת יותר יקר ממה שחשבתי אבל לפחות אני לא צריך לקנות מחשב נייד חדש
הקודם
הבא
תיקון מחשב נייד - מותגים

תיקון מחשב נייד ותיקון מסך מחשב נייד באתר הלקוח

תיקון מחשב נייד ותיקון מסך למחשב נייד בחיפה והצפון שמגיעה עד אלייך ומספקת שירותי תיקונים למחשבים ניידים בבית הלקוח בחיפה, בקריות והסביבה. אתם לא צריכים להגיע אלינו באמצע יום עבודה, לקחת יום חופש, או להיתקע בפקקים. טכנאי יגיע לביתכם לבצע את התיקון ההכרחי במקום, במהירות וביעילות.

טכנולוגיות חומרה ותוכנה מתפתחות בקצב מהיר ביותר בימינו: במיוחד הזיכרון והדיסק הקשיח.
בין אם אתם מעצבים גרפיים, מתכנתים, או משתמשים רגילים, אתם אולי צריכים זיכרון גדול יותר ודיסק קשיח מהיר יותר. זאת כיוון שרוב התוכנות המודרניות דורשות זאת.

אם קניתם מחשב נייד לפני 5 שנים והיום הוא כבר "לא סוחב" – יכול מאוד להיות שמה שאתם צריכים זה שדרוג הדיסק הקשיח.

אנחנו באורן מחשבים מציעים שדרוג לכונן SSD אשר מסוגל לקרוא מידע פי 10 יותר מהר מכונן רגיל ולכתוב מידע פי 20 מהר יותר. מכיוון שאנו משתמשים בשיטות חדשניוות, כל זאת מתבצע ללא איבוד מידע! המחשב שלכם יראה בדיוק אותו דבר כמו שהוא היה לפני השדרוג רק שיעבוד הרבה יותר מהר.

תיקון מחשב נייד בחיפה בבית הלקוח

קמתם בבוקר והמחשב הנייד שלכם פשוט הפסיק לעבוד – ואין לכם שום מושג למה. זה יכול להיות החומרה, התוכנה או איזשהו שילוב של שניהם ביחד. לפעמים קורה שהמחשב הנייד שלכם נהיה איטי בצורה קיצונית – וגם זו בעיה רצינית שעלולה לעלות לכם בזמן, אנרגיה, ועצבים. בכל מקרה, ללא מחשב נייד מתפקד, אתם מושבתים לחלוטין, ולא יכולים להמשיך לעבוד.

אנחנו באורן מחשבים נאבחן את הבעיה במהירות, נתקן את המחשב הנייד שלכם ביעילות, ונחזיר את המחשב הנייד שלכם לחיים – כדי שאתם תוכלו להמשיך לעבוד בשקט.

תיקון מסך מחשב נייד בבית הלקוח

תיקון מסך מחשב נייד בבית הלקוח הפך להיות אפשרות נוחה ויעילה לטיפול בבעיות המסך. להחלפת מסך מחשב נייד בבית הלקוח או במשרד ישנם יתרוות כגון:

 

1. נוחות: אין צורך להתקע בתנועה בשביל לנסוע לאנשהו, לחפש חניה ואז אחרי שבוע או שבועיים לנסוע שוב כדי לאסוף את המחשב.

 

2. זמן תיקון מהיר: תיקון מסך מחשב נייד בבית הלקוח מאפשר לנו לחזור לעבוד על המחשב תוך כמה שעות. וזאת בניגוד אם נשאיר את המחשב איפשהו ואז נצטרך להיות ללא המחשב מספר ימים ולפעמים אף מספר שבועות.

 

3. יחס אישי: תיקון מסך מחשב נייד בבית הלקוח מספק את היתרון שניתן לתקשר ישירות עם הטכנאי ולבדוק את המחשב על המקום.

 

4. סודיות ואבטחה: במידה ויש חומר מסווג על המחשב או יש צורך לשתף פרטים סודיים, תוכל להיות נוכח בזמן התיקון לשמור על קשר עין עם המחשב.

מיגוון רחב של תיקונים למחשב נייד בחיפה

המחשב הנייד לא נדלק? נהיה איטי? התוכנות לא עולות? הדפדפן נתקע באמצע?

אנו באורן מחשבים מציעים שירות יחודי המסוגל להתמודד עם מגוון רחב של תיקונים למחשב נייד: תיקוני תוכנה, עדכונים, שדרוגים, והסרת וירוסים, החלפת מסך שבור או מקולקל למחשב נייד, שדרוג זיכרון, החלפת סוללה, החלפת כונן קשיח לנייד, שיחזור נתונים, החלפת מקלדת למחשב נייד, תיקוני חומרה לניידים. הסרת אבק, החלפת משחה טרמית, פירמוט והתקנת מערכת הפעלה חדשה, מחיקת וירוסים והתקנת אנטי וירוס, הסרת סוסים טרויאנים ותוכנות זדוניות, בדיקה מקיפה של המחשב הנייד לצורך הערכת המצב ותוחלת החיים שלו ועוד עוד..

כמו כן, תיקוני תוכנה יכולים להתבצע ע"י תוכנת חיבור מרחוק, או שטכנאי מוסמך מטעמנו יגיע עד אליכם – מה שתבחרו. 

תיקון מחשב נייד אמי"ן: אחריות - מקצוענות - יושרה - ניסיון

למה שתבחרו דווקא באורן מחשבים לתקן מחשב נייד בחיפה?

1. במהלך 25 שנות הניסיון שצברנו, הספקנו לראות ולתקן הכל. טיפלנו ביסודיות באלפי לקוחות מרוצים, כך שלא משנה באיזו תקלה בלתי נסבלת נתקלתם – אנחנו נתקן אותה.

 

2. התיקונים שלנו מתבצעים במקצועיות וביסודיות: 9 מתוך 10 ביקורי טכנאים שלנו אורכים שעתיים לכך היותר. אצלנו תוכלו ליהנות משירות מקצועי, אמין ומסור. אנו נעשה כל מה שצריך כדי שהמחשב הנייד שלכם יחזור לתפקוד מלא בסיום הטיפול. וכמובן, על כל תיקון תקבלו אחריות מלאה.

3. אנחנו באורן מחשבים היחידים בארץ שמגיעים אליכם עד הבית בחיפה והסביבה, וחוסכים לכם זמן יקר. אתם לא צריכים לקחת יום חופש או להיגרר בפקקים באמצע היום.

4. אנחנו עובדים עם חברות המחשבים הניידים המובילות בעולם, כך שלא משנה איזה מחשב נייד יש לכם – אנחנו נדע לתקן אותו:
ASUS, HP, Lenovo, Microsoft, Dell, Samsung, Acer, LG ועוד..

אנו מציעים שירות תיקונים לכל סוגי המותגים

תיקון מחשבים ניידים - אנחנו מומחים לכל הדגמים

תיקון מחשב נייד - מותגים

האם כדאי בכלל לתקן את הלפטופ?

האם לתקן לפטופ או שלא?

היום ניתן למצוא מגוון עצום של לפטופים בטווחי מחירים גדולים במיוחד שבמבט ראשון יגרמו לך לחשוב שבמקום להתחיל ולהתעסק עם תיקון מחשב נייד, עדיף לרכוש מחשב חדש. אנחנו באורן מחשבים מסתכלים על הדברים קצת שונה.

 

כמו שישנם מחירים שונים למחשבים חדשים, ישנם מחירים שונים לסוגי תיקונים של לפטופים. מה שאומר שלא כל תיקון יעלה לך כמו מחשב חדש ולכן אם מחברים את מחיר המחשב שכבר שילמת לעלות התיקון, יכול מאוד להיות שיהיה לך משתלם הרבה יותר לתקן את לפטופ הישן שלך.

6 דברים לבדוק לפני שמחליטים אם לתקן את הלפטופ

ישנם מספר פרמטרים שיכולים לשפיע על ההחלטה, פה נפרט מה חשוב לקחת בחשבון לפני שמחליטים אם לתקן את הלפטופ או לא:

1. תקציב

האם התקציב שלכם מוגבל? בדרך כלל, תיקון לפטופ יעלה פחות מרכישת לפטופ חדש. אם אתם יודעים מה הבעיה בלפטופ והתיקון אפשרי במחיר יחסית נמוך, זה עשוי להיות הפתרון הכלכלי יותר.

2. סוג התקלה

חשוב לדעת מה התקלה בלפטופ ואת עלות המחיר של התיקון. אם התקלה היא משהו פשוט כמו עדכון תוכנה או סוללה שמתרוקנת מהר, תיקון יכול להיות יחסית פשוט וזול. אבל אם ישנה תקלה חמורה יותר כמו לוח אם מקולקל או מסך שבור, תיקון עשוי להיות יקר יותר ולא כדאי, תלוי כמובן בדגם המחשב הספציפי.

3. גיל הלפטופ

אם הלפטופ שלכם כבר ישן והוא סובל מתקלות רבות, ייתכן שההחלטה הטובה ביותר תהיה לרכוש לפטופ חדש במקום לתקן את הישן. במקרה זה, רכישת לפטופ חדש עשויה להבטיח ביצועים טובים יותר, עדכונים חדשים, אחריות ותמיכה.

4. עדיפות טכנולוגית

האם הלפטופ הקיים עומד בדרישות הטכנולוגיות העדכניות? אם הוא לא תומך בתוכנות חדשות, מערכות הפעלה מתקדמות או יכולות גבוהות להרצת משחקים, רכישת לפטופ חדש עשויה להיות הפתרון הטוב ביותר כדי להתמודד עם הדרישות החדשות.

5. אחריות ותמיכה

קורה לעיתים כי תיקון לפטופ יכול להיות עדיף מבחינה כלכלית, אך אין הבטחה מוחלטת שהבעיה לא תחזור בעתיד. רכישת לפטופ חדש עם אחריות ותמיכה יכולה להבטיח שתוכלו לקבל תמיכה מקצועית במקרה של תקלות נוספות.

6. צרכי המשתמש

האם יש לכם צרכים מיוחדים שדורשים חומרה חזקה במיוחד? אם הינכם משתמשים בתוכנות מורכבות כמו עריכת וידאו או עיבוד גרפי, רכישת לפטופ חדש עם מעבד עוצמתי וכרטיס גרפי מתקדם עשויה להיות נדרשת כדי להתמודד ביעילות עם הצרכים המתקדמים שלכם.

5 סיבות מדוע כן לתקן לפטופ ישן

לפעמים שווה לתקן לפטופ שהפסיק לעבוד או שהתחיל לקרטע. הבאנו כאן חמש סיבות בעד תיקון לפטופ ישן במקום לרכוש לפטופ חדש.

1. תיקון לפטופ תורם לאיכות הסביבה

בני אדם מייצרים כ-35 מיליון טונות של פסולת אלקטרונית מדי שנה ברחבי העולם אשר שווה לזריקת 700 מחשבים ניידים לפח, בכל שניה! זו כמות עצומה של משאבים לא מתכלים אשר מוצאים את עצמם במטמנות והופכים לזיהום סביבתי.

תיקון המחשב הנייד שלך, מעבר להיותו משתלם כלכלית ברוב הפעמים, יתרום תרומה מכרעת למאבק בזיהום הסביבה ויעזור לך, ולנו, לשמור על כדור ארץ נקי יותר.

2. תיקון לפטופ יכול על הדרך גם לשפר את המהירות שלו

כשרכשת את הלפטופ שלך, הוא היה ברמה טכנולוגית מסוימת שתאמה את אותה התקופה בה רכשת אותו. עולם המחשוב מתקדם בקצב הנדסי, מה שאומר שיכול להיות שיצאו לשוק רכיבים מתקדמים הרבה יותר מאלו שרכשת באותה השנה.

 

דוגמה אחת לרכיב כזה הוא ההארד-דיסק שסבל מהזנחה במשך השנים אך בזמן האחרון תופס תאוצה עם הפיתוח האחרון שהוא כוננים מסוג SSD. ההארד-דיסק הזה מהיר עד פי 20 מההארד-דיסקים הישנים ויכול לשפר את מהירות הלפטופ הישן שלך באופן משמעותי.

3. מחיר תיקון לפטופ בדר"כ זול משמעותית מלפטופ חדש

במקרים רבים תיקון לפטופ עשוי להיות זול משמעותית מרכישת לפטופ חדש, מקרים בהם התקלה לא מאוד מורכבת לתיקון כגון:

 

  • החלפת מאוורר – החלפת מאוורר תקול או מאוורר מרעיש
  • החלפת דיסק קשיח – החלפת דיסק קשיח פגום, או שדרוג לדיסק קשיח גדול יותר או מהיר יותר
  • מקלדת פגומה – מקדלת לא תקינה או מספר מקשים לא תקינים
  • סוללה תקולה – סוללה שלא נטענת בכלל או סוללה שנגמרת מהר
  • בעיות תקשורת – בעיות חיבור לרשת קווית או אלחוטית
  • ניזקי מים – שפיכת נוזלים על המחשב, במקרים רבים ניתן לתקן בעלות סבירה 
  • בעיות תוכנה – תוכנה מסויימת שלא עובדת כמו שצריך
  • ניקוי וירוסים – ניקוי וירוסים מהמחשב והתקנת אנטי-וירוס
  • התקנת Windows – התקנה נקיה של Windows פותרת לא מעט בעיות
  • החלפת מסך – החלפת מסך שבור אחרי נפילת המחשב או מסך שחור שלא נדלק
  • שדרוג מערכת הפעלה – שדרוג לגרסת Windows האחרונה
  • ניקוי אבק מהמאווררים – ניקוי אבק המצטבר עם הזמן מפתחי האיוורור ומהמאווררים 
  • תיקון בעיות התחממות – החלפת משחה טרמית ישנה ויבשה במשחה חדשה
4. העדפה אישית לגבי דגם מסוים

אם יש לך העדפה ספציפית לדגם מסוים של לפטופ שאינו זמין יותר בשוק, והלפטופ שלך עדיין מתאים לצרכיך ופועל באופן סביר, תיקון יכול להיות הפתרון המשתלם יותר מבחינה כלכלית. ישנן מספר סיבות שעשויות להוביל להעדפה זו:

 

1. יכולות ותכונות מיוחדות: דגם מסוים של לפטופ עשוי להציע יכולות מיוחדות או תכונות ייחודיות שאתה מעוניין בהם. לדוגמה, דגם מסוים עשוי להגיע עם מסך מגע או מסך באיכות גבוהה, מערכת סאונד מתקדמת, חיבורים מיוחדים, או מקלדת עם תאורה אחורית.

2. תואמות תוכנה וחומרה: במקרים רבים, משתמשים קונים לפטופ ספציפי כדי להתאים אותו לצרכיהם המיוחדים. ייתכן ויש לך תוכנות מסוימות, התאמות חומרה מיוחדות, או מקלדת מותאמת אישית שנועדו להתממשק עם הלפטופ הישן.

5. הרחב את יכולותייך ע"י תיקון הלפטופ בעצמך

אם יש לך ידע ויכולת לבצע תיקונים ביתיים או לקבל תמיכה מפורומים באינטרנט, תוכל לחסוך המון כסף בתיקון הלפטופ. במקום לשלם לטכנאי מקצועי או לקנות חלקים חדשים, תוכל לחקור באינטרנט ולמצוא הוראות תיקון, ולבצע את התיקון בעצמך. יתרון נוסף הוא שבעתיד תוכל להשתמש בידע זה גם לתיקונים נוספים שיכולים להתרחש.
עם זאת, יש לקחת בחשבון שתיקונים ביתיים בשיטת עשה זאת בעצמך עשויים לקחת זמן ומאמץ. בנוסף, עשויות להתרחש טעויות שיכולות להחמיר את התקלה או לגרום לנזק נוסף.

במקום לפטופ חדש - שידרוג ההארד-דיסק ל-SSD

רבים לא יודעים את זה, אבל גם להארד-דיסק יש השפעה מכרעת על מהירות הלפטופ שלך. היכולת של ההארד-דיסק לקלוט נתונים ולסדר אותם בקצב מהיר תאפשר לך ליהנות ממחשב נייד מהיר הרבה יותר.

ההארד-דיסק SSD הוא בדיוק כזה וכדי להמחיש לך את ההבדל יצרנו את הטבלה הבאה –

מאפייניםSSDHDD (הארד דיסק ישן)
מהירות הזנת נתוניםמהירה מאודממוצעת
צריכת חשמלנמוכהגבוהה
עוצמת רעש0 דציבלים27 דציבלים
זמן אתחול10 – 13 שניות30 – 45 שניות
חיי מדףכ-2 מיליון שעותכ-1.5 מיליון שעות

עם הנתונים האלו אנחנו נשאל אותך – מה עדיף, קניית מחשב נייד חדש או שדרוג הארד-דיסק ל-SSD?

הגעת למסקנה שתיקון הלפטופ לא משתלם לך

חנויות מחשבים רבות ישמחו לעזור לך בקנייה של הלפטופ הבא החדש שלך בצורה כזו שתבטיח לך ביצועים מרשימים לאורך זמן ובמחירים טובים. בנוסף, זה שהמחשב הנייד הישן שלך סיים את תפקידו אצלך, לא אומר שהוא לא יכול לקבל חיים חדשים אצל אחרים. שווה לבדוק אולי קרובי משפחה או אפילו גני ילדים יכולים עדיין להנות ממנו.

מאמרים שאסור לך לפספס
הסרת וירוסים במק
הסרת וירוסים במחשב מק

כמה פעמים שמעתם שלמחשבי מק אין בכלל וירוסים? רבים מאיתנו מאמינים שמחשב מק לעולם לא חוטף וירוס – לצערנו זהו אינו יותר ממיתוס שאינו נכון. יש אמנם פחות איומים על מחשבי אפל…

המשך קריאה »
איך לעשות גיבוי לווטסאפ
איך לעשות גיבוי לווטסאפ

בעידן הדיגיטלי המודרני, וווטסאפ הפך לכלי יומיומי בלתי נפרד בחיינו. התקשורת המהירה והיעילה שהוא מספק, בשילוב עם המידע הרב שאנו שולפים דרכו, הופכים את האפשרות לאבד נתונים למצב…

המשך קריאה »
נגישות
Google Reviews
5.0
js_loader